min vägg

 
 
Jag har läst bloggar som är så tråkiga så det finns inte. Jag har sett bloggar med jättefin design men ändå usla. Fula kläder de ger tips om och tråkiga bilder. Det är då faktiskt tur att inte alla kan göra en bra blogg för då skulle det inte vara lika roligt måste jag erkänna. Jag tycker om min blogg. Dock gillar jag själv att läsa ganska personliga bloggar (som är bra!), så är kanske inte riktigt min blogg. Fast jag vet inte, jag har inte riktigt koll på hur min blogg är eller vad någon annan tycker om den, men så länge jag tycker den är som jag vill att den ska va är det bra. Jag kan ärligt talat störa mig riktigt mycket på om bloggaren har väldigt många läsare och kommentarer men bloggen ändå är usel. ush. Det är ju tur att vi tycker olika kanske. Det känns som att personen försöker för hårt för att få en såkallad "bra" blogg, som majoriteten ska gilla. Jag tycker istället att man bara ska göra precis det man vill och på så sätt få en blogg som är precis som man vill att den ska vara. Människorna som hittar dit tycker antagligen att du har det där lilla extra som dem tycker om och hur fint låter inte det? Jag tycker det är skönt att uttrycka mig ibland och jag tycker det är roligt att fota och redigara, så varför inte ha ett ställe där man kan vara lite kreativ och skapa minnen för framtiden? Det kommer bli roligt att titta tillbaka här om några år. 
 
Det absolut bästa är när man hittar en blogg där någon beskriver någonting och man ba känner shit det här är så jag. vi borde bli kompisar. hahaha nått sånt. Det vad dock skitlängesen det hände mig sist men idag läste jag en himmla kul blogg med en störtskön tjej. Herregud, varför finns det så tråkiga, dåliga, grå, fula, ointressanta, wannabe bloggar känner man då, GAH. och nu är klockan sådär mycket igen. Det är jag och hamstern uppe. 
 

Kommentarer
Postat av: Josèfin

ihå, Gyllene Tider

Svar: ja, är det inte underbart!
Louise

2013-03-18 @ 18:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0