Wallflower

 (jobbar på håret, får hoppas att det inte är gult på studenten)
 
 
 
Har nyss läst ut den här grymt fina boken. Såg om filmen igår direkt när jag var klar med boken. Filmen är ju också så otroligt fin. Jag råder er läs , se ! Det jag tycker är det bästa är att jag kan känna igen saker så mycket. Det är väldigt likt ungdomsåren, inte som alla andra överdrivna överbeskyddande amerikanska filmer, där föräldrarna inte låter ungdomarna göra ett skit. Hade kunnat se filmen idag igen, den är en av mina favoritfilmer, yes. 
Nä men nu ska jag titta på dokumentären om kent som heter "så nära får ingen gå". Fick nyss veta att svt hade lagt ut den på sin hemsida! Har aldrig sett den faktiskt, den är inte så känt att de ens gjort en dokumentär tror jag? Nä, men nu ska jag göra lite att äta, det första jag äter idag ja, haha. Min specialaromelett blire. Sen har vi ju en hel del plugg som jag snart drunknar i som snart måste vara klart. Svenska C, Svenska B, Psykologi och Filosofi. Do it for me please? 
Gjorde världens mysigaste spotifylista igår. (Istället för ett blandband) Eftersom att de gör massa mysiga blandband och ger varandra i "the perks om being a wallflower". Spotifylistan som jag gjorde heter "Te på balkongen" och jag tänker inte länka den här. Skickade den till felle igår så hon har nått att lyssna på när hon sitter själv på balkongen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0