syttende maj

har lust att blogga lite nu men vafan jag har plugg jag måste göra. Tänkte att jag skriver lite nu så lägger jag in någon bild senare. 
Jag fyllde år i fredags, 17 Maj. Gick ut och åt med pappa och fina vänner på kafé deluxe. Åt makalöst god mat, en otrolig matkoma väntade. Senare gick vi ner till ett supermysigt ställe vid sjön och eldade och drack vin. Vi fick också höra kent på gitarr, vilket var så fint. Kissade i en båt. Funderade på att dygna med gick hem ändå. Hade en grym dag, med grymma människor. Tack för att ni är världens bästa! 
Fick en renovering av vinylspelaren så nu funkar den finfint. Har redan spelat massa Gyllene tider, Fleetwood mac och Phil Collins. Imorgon kommer förhoppningsvis en 30 seconds to mars tröja på posten också, wey! 
Dessutom har jag äntligen börjat läsa Marilyn Mansons bok, "den långa vägen ut ur helvetet". Har läst ungefär halva på två dar, jag är helt fast. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0