.

Känslorna känns tusen gånger starkare än någonsin. Längtan, ångest, hunger, kärlek, vänskap. 
Jag är så glad att jag en gång hade dig, jag är så jävla glad att det inte slutade i kaos även om det inte slutade bra, men det slutar väll aldrig bra? Den här staden får mig att tänka på dig, jag borde inte för jag vet att du inte tänker på mig nu. Jag vet att jag saknar en närhet som jag egentligen tycker redan fyller ut det den behöver, men jag kräver mer. Det säger mitt inre. Jag önskar jag bara kunde stänga av ibland. Jag har alltid varit dålig på det och här värre än någonsin. Jag önskar jag hittade någonting som fick mig att slippa känna så här, men hur ska jag göra det. Själv är jag inte ens säker på vad som skulle kunna hjälpa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0