1 December

Sitter här och pluggar franska, sådär kul faktiskt :/
Och fick några tråkiga kommentarer igår.. och jag vill bara säga att jag har inte bloggat alls länge! inte ens två veckor tror jag.. eller jag vet inte haha. Men inte en månad i alla fall! Jag tyckte design och allt man ska göra och kan ändra var väääldigt svårt. Så jag har försökt lära mig en del så nu kan jag enkla saker typ.
Jag skulle gärna vilja vara grym på webbdesign men tyvärr. Önskar jag var bästa kompis med ett bloggproffs yeah.
Menmen.. Jag försökte lägga in en header igår men det gick åt helvete, hela bilden kom inte ovanför texten, den kom alldeles för mycket åt höger så den gick in i rutorna där det står saker! Tur att jag kunde ändra tillbaka men det ser tråkigt ut som det är just nu , men ska försöka igen.
Gjorde bara en tillfällig header, watch.
Det var den jag gjorde och skulle bara va så länge tills jag har gjort en snyggare ;) men nu har jag inget av det suck.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha ja de har jag, varför trodde du inte de?:)

2010-12-02 @ 00:47:40
URL: http://whitewash.blogg.se/
Postat av: Elin

Jo jag vet, men sen kom jag på att de kan va smart när jag ska plugga vidare :p

2010-12-02 @ 19:20:04
URL: http://whitewash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0