Dagens typ outfit

Tjah , hörde att Tim-joel min darling åkte ut ur jävla ung och bortskämd.. men har inte kollat på avsnittet än.
 alltså alla visste ju att han var bäst, kanske därför de röstade ut honom? :s
helt efterblivna.. ska sluta kolla på skiten nu .. )):

Men idag har jag varit duktig och lagat mat, det blev stekta kycklingbitar i indisk krydda med pasta och curry youghurtsås, sjukt gott. :) 

Men kunde inte hitta min kamerasladd!! Har tagit massa bilder som jag inte kan lägga in nu , så det fick bli en dålig cambild.. woho.  



Tröjan såg helt fackad ut där .. hah.


Kommentarer
Postat av: hitla

very good looking my friend! ;)

2010-12-21 @ 21:08:25
Postat av: S.

Svar: Nejnej, Dödsrelikerna!

2010-12-22 @ 14:00:22
URL: http://hontroringenser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0