Joyeux Noël

Shaa, borde egentligen lägga mig nu men ska bara skriva lite sen lägga mig, hehe klockan är typ halv 4.. oj.
Så det är ju den 24de idag o; julafton yeah,
Men uch är ganska sur på Susanna, min lärare i svenska. För att våra julkalendrar vi gjorde hon tog bara med EN av våra filmer EN av fyra. Fyfan. ganska besviken.. allt arbete vi gjort så lägger de bara upp vår sämsta, :(

Aja, menmen..
Här kommer min supersköna Jullista på spotify med! Värd att lyssnas på tycker jag ((:
---> Christmas your fucker




Joyeux Noël på er ! = God jul.


Kommentarer
Postat av: stina

Sv; Ja, den ska vara bra... men än så länge är den inte det! ;)

God jul :*

2010-12-24 @ 08:29:16
URL: http://stinaking.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Kul att du är med i tävlingen! Vinnaren lottas ut i slutet av veckan! Ha en toppen dag KRAM

2010-12-28 @ 12:12:31
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0