Gaygaygay =D

Heyheygay, min dator har damp och jag hatar den mest, fast jag älskar den ändå. hehe..
nej men internet segar sönderrrr. Det tar typ 10 min att ens få upp google ..
Ingen aning varför. :( men orka använda den då..
Jag kom att tänka på när jag var fett beroende av spelet "Unicorn Attac", Efter att det lagts upp på existenz.
Hihi musiken är fortfarande så gay men så underbar hehe så tänkte lägga in låten från spelet, och en bild som passar sjukt bra till själva spelet hahahhaha. Skrattar sönder. Men nu kan man ju spela spelet på facebook.

Aww...
Hare bra små faggotar pusspuss, (min gay dag idag tror jag)..

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej din blogg är också fin, läser redan den hejdå :Ö

2010-11-26 @ 19:49:41
URL: http://whitewash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0