Korv rubrik

Det är för jäkla kallt.. jag ska aldrig mer gå ut buhu...

Har lite hjärnsläpp just nu, vet inte riktigt vad jag ska skriva om faktiskt. För det är ju inte så himmla roligt att höra allt jag gör varje dag? Ja .. och jag menar lite hemligheter ska man ju ha hehe.

Men i alla fall så tycker jag att ni ska lyssna på "Tonårs-jesus" med imperiet. Sitter själv och lyssnar på den just nu, sjukt skön. Lägger in låten åt er latisar :>
Menee. . Strax ska jag skriva klart engelska redovisningen vi har imorgon som jag inte kommit någonstans med. Men nu ska jag dricka mitt wonderbara jordgubbs thé eller chaithé har inte bestämt mig än.. 

Bonsoir på er.  

Här kommer låten och en bild från typ augusti tror jag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0