Glasögonorm

Hey, jag ska få nya glasögon. Jag använder ioförsig aldrig glasögon eftersom jag har linser, men min optiker tyckte jag skulle ha glasögon på kvällarna och så för mina ögon hade typ blivit torra haha. Men om man gillar glasögonen kan man ju ha dem oftare? (:

Vilka är finast då?



1. Tjocka svarta "geek"



2. Pilot ray ban, guldiga



3. Pilot ray ban, svarta



4. Pilot ray ban, rosa



5. Pilot liknande, silvriga med blåa bågar



Jag kan ju aldrig bestämma mig wää ,
så dessa har jag lånat hem för att prova och sådär tills jag har bestämt mig.


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: Jasså? Det står ju inte på hemsidan? =O

2011-02-25 @ 04:51:21
URL: http://feyroom.blogspot.com
Postat av: stina

Sv; Haha, jaa! Jag såg honom aldrig i lilla melodifestivalen men ja han är bra (a)

2011-02-25 @ 09:21:55
URL: http://stinaking.blogg.se/
Postat av: sofie

kul o välja shades! =) jag tror att dom svarta hade passat dej! =) men de rosa var balla indeed =) vilka blire=)?

2011-02-27 @ 17:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0