Blondie

Funderar starkt på en alltså..



Fast är inte riktigt säker vart jag kan hitta dessa godningar =/ ..

Men jag tycker jättemycket om bandtröjor, jag tycker att de ska vara snygga och man ska lyssna på bandet.. tycker jag då haha, annars känns det ganska meningslöst.
Ba hej jag har Rolling Stones tröja men har aldrig hört dem, lol. Eller nått.

Än så länge tror jag faktiskt att jag bara har två Green Day tröjor , som är såkallade "bandtröjor". Men har funderat många gånger på att köpa någon mer, men har sån beslutsångest haha.
För jag lyssnar på så mycket olika..
Men jag skulle kunna tänka mig en tröja med kanske .. Ebba Grön, Blondie, Ramones,Nirvana, Avenged Sevenfold, P!nk, Nomy eller volbeat eller kanske någon annan.


Annars idag, skoldagen gick väll helt okej. Var faktiskt ganska chill idag .. men vi fick reda på att vi kommer få ett superbajsschema. . . Alltså börja 8 varje dag och sluta seeent! Reeally fun. höh. not. 


Och jag somnade vid klockan 8 med kläderna på och vaknade vid halv 12 och nu sitter jag kvar här vid datorn och jag vågar knappt kolla vad klockan är .. xp . haha. Men uchh hatar att somna med kläder och smink på!!


Godnatt, nu fick jag skriva av mig. Intressant.

Kommentarer
Postat av: ① ♛` ❤ » $aara $aariioniitaa ღ Җ Noя∂aғяίkaη Җ ღ Mar✩cko ❤ϟ ♫ ♥ ☺ ♫✩★✔✖♞☢▲♛ϟ☀❥①▄

snyggt :D

2011-01-19 @ 15:42:46
URL: http://sarasaariioniitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0