ingen lust alltså

Hey, jag har ingen lust att lägga upp något på bloggen :( och vet ni varför??
Jo för att när jag lägger in bilder på bloggen så blir de skitsmå, asså de får inte plats större typ. helt konstigt, så måste ändra massa skit på min design som jag inte har så bra koll på. För har redan gjort bloggen bredare, men stället för att det ska bli mer utrymme att skiva o lägga ut bilder förljer lixom inläggssaken med. Så det blir ett stort jävla mellanrum mellan min meny och inläggen, jag är sur, för jag vet inte vad jag ska göra.
Jag vill också lägga ut stooora fina bilder ;( vafhan.
En sak som är bra är att jag har min mobilladdare nu i alla fall! Har vart utan den typ över en månad så har haft en skruttomobil hehe. But my darling is back know <3 tack oskaj.

Just nu: känner för att bara ta det lugnt efter igår, lyssnar på Kent och ska snart kolla på F.o.u förortsungar.



hahahhaha, "fet" bild. haha ser zuperstor ut 8))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0