"kändis"

Hellu. Tänkte skriva om vilka "kändisar" jag har sett random ute. Om ni fattar vad jag menar ;) asså bara råkar gå förbi dem eller ser dem på stan eller något. Dessa är de jag kan komma på i alla fall .



Moa från idol
såg jag för något år sen på Hm i växjö.
Tyckte hon var sjukt bra i idol så blev lite chockad ba se henne där hoho.


Johan Palm
såg jag på peace and love festivalen helt random satt han vid ett tält,
han var på samma camping som vi. yey



Blogg Paow
såg jag i Stockholm innan Pink konseren,
inne på nån grej gämte globen gick hon förbi med ett helt minifjortis gang. lolz hehe


Bögen från Talang juryn =D
Haha, han såg jag när jag var på öland och gick på stan bland affärer, så stod han där mitt i gatan.
Jag fick vända mig om o ba : är inte det bögen från idol.. jooo! haha naw.
inte för att jag tror han är bög på riktigt menmen. maby,


Yazmina
har jag sett ganska många gånger eftersom hon bor i växjö
och har gått på samma skola som jag så yeah.



Dj Nathalie från Kungarna av Tylösand
såg jag inne på bikbok i någon stad minns inte vart jag var.
men i alla fall tyckte hon var helt klart bäst i Kungarna av Tylösand!
så tänkte gå fram och hälsa på henne men så smet hon in
genom någon personal dörr vafhan ;(



jappjapp. alltid kul att veta ((:
är säker på att jag har sett nån mer
men detta är de jag kommer på.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0