Bilder ska upp!

Hejhejhej, nu ska jag blogga! woho. Nä men har man mycket att göra blir det inget bloggande tyvärr.
Men tänkte försöka få upp lite bilder idag kanske eller vad säger ni? Det är bilderna från dubai, bilderna från peace and love (som redan finns på fb) och bilderna från öland roots som jag var på i torsdags till måndags. Sen var jag och Bella på Bakken i danmark igår, vi tog knappt några bilder men nån kan jag nog lägga upp!

Dubai - Land i förenade arabemiraten som jag åkte till i början av lovet. Har MASSOR med bilder.

Peace & Love - Sveriges största musikfestival som är uppe i Borlänge. De flesta bilderna finns få facebook så kan väll print screena några och lägga upp.

Öland Roots - En "ekologisk" frestival som ligger på öland. Området är i en skog och vid en strand, riktigt mys. Härifrån finns en del dräggiga bilder haha, ska bara försöka få in dem i datorn.

Bakken - En nöjespark i danmark som är väldigt gammal. Har bland annat europas största/längsta berg o dalbana i trä. Bella tog typ tre bilder med mobilen men ska väll försöka lägga upp någon.
Min älskade fellemupp är utomlands och kommer hem i helgen.
Kom hem nuuuu :< saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0