Dagen..


Detta är då "dagens outfit". Inget jag har lagt in på bloggen innan men varför inte :)
dagen då.. började med egentligen matte, som jag tog mig en sovmorgon på. Sedan på historian tittade vi på filmen "this is england" sjukt bra film. Älskar den! Sedan hade vi betygsnack i idrott och sedan lunch. Efter lunchen hade vi engelska där vi började se ännu en film.. sjukt tråkig dock. När vi sedan slutade hittade jag inte min cykel! FUCKING SKIT. tror faktiskt att jag inte låste den, jävla cp mongo är jag. Och nu är den antagligen snodd. Fuck, min röda älskling är borta. Vilken bra dag alltså .. not. Aja sjukt slapp skoldag i alla fall. Nu vet jag nog alla betyg jag kommer få i alla ämnen jag har haft nu i ettan förutom franska. Franska betyget kommer jag få veta imorgon plus hur det gick på nationella. Fast jag tror knappt jag vill veta. Det gick inte bra alls det kände jag.
Yepp. nu sitter jag och ser på Sex and the city 2 filmen, bara för att de är i Dubai tänkte jag det kunde vara kul, har ju inte varit där innan så kul att se hur de ser ut och sånt. Jag, mamma, mammas kille och mina två syskon ska nämligen åka till Dubai den 18 juni! Fett taggad alltså! Fast det är tydligen sjuuukt varmt där,
verkligen AS varmt. Så man knappt orkar vara ute.
Japp, men ha en skön kväll och trevligt sommarlov! alla som redan har slutat. Själv slutar man den 16 juni.
Godnatter som stenström säger.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Sv: Hahaha tack :D Dom kommer spelas sönder nu till sommaren, kommer lyssna på dom typ... varje dag hahah :D



Kram

2011-06-15 @ 11:46:27
URL: http://sandbergv.blogg.se/
Postat av: stina

Sv; Jag ska.... någon gång (a)

2011-06-15 @ 20:31:41
URL: http://stinaking.myshowroom.se
Postat av: Sandra Ahlsten

Goddag! vad intressant dina poster är! kommer verkligen att läsa på din blogg igen. (: Ha en trevlig vardag :p

2011-06-28 @ 00:03:39
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0