hothothot

fifän vad varmt det är. Jag sitter inne med typ alla dörrar och fönster öppna, fortfarande lika varmt. Fast om man går ut är det ännu varmare. Det är nästan 30 grader ute... give me ice cream or milkshake plz.. i'm dying here.
Ja men vad händer idag då? Många är ju i skolan, fast inte jag för hela kungsmad är lediga , 3orna tar studenten där idag så det är därför. Men det är seriöst för varmt för att röra på sig :< eller ja i så fall bada men vi får se.
Nu ska jag äta tårta och kolla på slumdog millionaire i alla fall.
Ha det gött i värmen! Jag klagar inte, nejnej, äntligen har värmen kommit!
Och bilden på tjejen i dreadsen var det som fick igång mig på att jag verkligen ville ha dreads igen. Hennes dreads är verkligen sjukt snygga. Hittade bilden på google.
Bilden med blommorna har jag tagit utanför kungsmad.
Stek lagom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0