Spring







Äntligen börjar våren komma äntligen!!! Synd bara att jag har massor med vinterbilder jag har tagit som jag inte har lagt ut :> så seg är jag..  här kom ju en i alla fall.
Jag blir så otroligt glad när de första lite varmare dagarna kommer, när man kan köpa nya converse, ta på sig skinnjackan och äntligen sitta ute i solen. Helt underbart. 
Får väll lägga in lite vinterbilder och sen ut och ta massor med vårbilder!
Blir inte ni också glada när det är fint väder? YÄ

Ikväll blir det att kolla på - 99 saker man måste göra innan man dör och efter det stockholmsnatt
 
pusshejj från en glad plutt

btw internationella kvinnodagen och tydligen fettisdagen idag.. asså ofta, har inte sett en enda semla på hela dagen O.o

Kommentarer
Postat av: Viktor

sv. Jag tycker båda =) AS bra artister =)

2011-03-08 @ 20:24:53
URL: http://sandbergv.blogg.se/
Postat av: stina

Sv; Lägg ut mer bilder från vintern då! :) Säger som du; otroligt skönt med vårvärme!

2011-03-08 @ 20:35:22
URL: http://stinaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0