Taylor Lautner??




hahahhaha, provade 118 800'dras mms tjänst. Där man mmsar en bild på sig själv och sedan frågar någonting.
Jag valde samma fråga som Isabelle Strömberg (bloggaren). Alltså - Vilken kändis är jag lik?
Jag mmsade denna bilden på mig själv då. Hhahah. och deras svar med såhär:

"Du är lik supersnyggingen Taylor Lautner från Twilight. Du har däremot liiite mer muskler och solbränna än Taylor. Grattis! MvH 118800"

hahahhaha detta var ju as kul. Fast jag vet inte, vill man vara lik en kille? haha aja, han är ju rätt snygg i alla fall. Fast inte min typ av kille egentligen men är nöjd med det svaret. Men det där med solbränna o muskler, såå seriösa de var. :>


Kommentarer
Postat av: stina

Sv: AW, han är den sötaste killen i världen. Helt galet!

2011-04-08 @ 10:48:37
URL: http://stinaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0