långhelg hos amelia

detta var faktiskt bästa helgen på ett tag. även om vi faktist inte gjorde så jättemycket.. bara Amelia och jag.
vi åt god grönsaksgryta och ostkaka med glass o bär, vi började mornarna och kvällarna med en kopp te eller kaffe på ballkongen och mötte solen eller månen. vi tittade på filmen "hannah" som var bra!, vi tog på oss sköna riktigt mysiga kläder och gick en aslång skogspromenad runt en sjö och fotade på vägen, vi bakade chokladbollar gjorde yogité och tog in stolar i badrummet för att sedan sitta på dem med fötterna i badkaret med det sista varmvattnet, i badet hade vi massageolja med rosendoft. Vi öppnade fönstret i badrummet och jag rullade oss några cigg. Där inne satt vi i röken med fötterna varma och lyssnade på musik. Vi sa "detta är livet".
vi tog varsinn nybakad skiva bröd med smör, ost, sylt och jordnötssmör, amelia masserade mina fötter riktigt ordentligt med rosenoljan och jag masserade och knäckte hennes rygg.
det enda som saknades var nudlar och fler vänner. Men det får bli nästa gång :3

Kommentarer
Postat av: Amelia

true story bro!<3

2011-10-12 @ 06:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0