the last night in october

sitter på mitt rum, hittade en påse med äppelkaka. och ja en påse haha! känner mig allt annat än fräsh. lyssnar på antons ipod. joy division. känner mig rätt småmysig här för mig själv. jag gillar att vara själv, när jag väljer att vara det. har suttit och redigerat bilder. men ingen passar såklart.
hittar ingen bild till detta inlägg. jo en som är på min urladdade kamera.
livet suger. jag har massor med bilder. funderar på att se en film, men kan inte bestämma mig för vilken.
funderar också på att öppna fönstret och ta frisk luft. så frisk jag vill att den ska vara..
det är mörkt ute, klockan är 2. Ska försöka komma på lite planer för lovet i think.. meneh palla planera.
Jag har absolut ingenting intressant att skriva. Eller kanske. Nja. Eller. Orka berätta sitt liv på sin blogg.. njo. na. just a part of it.
nä nu ska jag ta tag i mina såkallade planer.
älskar att det är lov. ohjah!
pussnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0