det är få sommarvarma dagar kvar

japp, har sittit en lång stund och redigerat bilder. Det är riktigt underhållande tycker jag.
Fast jag är dålig. haha jättedålig. men jag tycker det är as kul ändå så LE FU :D
har passat mina syskon typ hela dagen också, lite lame. Fast jag fick en överraskning när jag kom hem.
Mamma och mina syskon hade vart o köpt en dvärghamster. woho.. jag har velat ha det as länge och nu brydde jag mig inte lika mycket tyvärr. Fast jag är helt kär i den ändå ♥ Fast det var ju bara för att mina syskon har tjatat så mycket nu som vi köpte en. jaojao, ska mysa med den så fort den vant sig lite vid sitt nya hem.
nu ska jag till johannes och malin och se film och äta cheese crunchers.
pusshej!
; bild från iförrgår, amelia och jag

Kommentarer
Postat av: sofie

å en brevlåda! nära mej... <3du är bäst<3

2011-09-13 @ 21:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0