käffe

haha jag var riktigt fail nyss.
jag skulle göra kaffe då. Så jag fyllde på vatten, satte i ett filter och la i kaffepulver.
Sedan satte jag på den, men då kom jag på att det ska vara gott att lägga i lite kakao med kaffepulvret,
jag orkar inte hämta en sked så jag tar hela förpackningen och skakar lite över filtret.
Det kom massor med kakao -.- hur mkt som helst. Plus att det kom massa på golvet och på maskinen..
Då märker jag att vattnet inte rinner ner riktigt, det lixom sitter fast i filtret med den extra kakaon. Så jag tar då en sked och rör lite men det går inte mycket bättre. Då lyfter jag upp filtret lite, då rann det men väldig fart. Kanske för att det blivit ett stort hål nederst i filtret så allt pulver och kakao rinner rätt ner.
Uch vad äckligt det var, jag smakade lite bara för att.. och fy. Sen vart jag inte sugen på kaffe alls :<

btw har jag blivit en riktig kaffedrickare! det är sjukt gott på eftermiddagen.
haha sjukt vuxet det låter.

Kommentarer
Postat av: Moa

Hejsan! ja jag tycker verkligen du ska se red riding hood. vi får ta och ses snart! det var längesen.

. jag kan bara inte låtabli att påpeka/fråga om du har lite problem med bloggdesignen, tycker vissa grejor inte ligger där de ska. jag gör gärna en design till dig om du vill. hör av dig :) kram!

2011-09-21 @ 18:39:42
URL: http://xtz.webblogg.se/
Postat av: Moa

jag skickar på mejlen :)

2011-09-21 @ 21:48:09
URL: http://xtz.webblogg.se/
Postat av: Amelia

Hahah and fail lollo strikes again! ;D <3

2011-09-22 @ 13:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0