Dagens

Dagens humör: Helt okej...

Dagens mående: Trötttt....

Dagens borde: Plugga matte, städa klart rummmet, osv.. 

Dagens frisyr: lol, kan inte beskriva den idag.. men typ plattad lugg, o knullrufs i en slarvig tofs :>

Dagens smink: Foundation, o lite utsmetad kajal. pallä en måndag 

Dagens klädsel: Converse, T-shirt, mysig tjocktröja, 

Dagens planer: Tnäkte egentligen fika med Amelia, men funderar faktiskt på att bara gå hem o äta o sova haha. Så jävla seg är jag idag :( 

Dagens vill ha: Är det för mycket begärt med Jared Leto? :/ Annars åka tillbaka till festivalsommaren ♥ saknar den.

Dagens längtan: När skolan är sluuuut.. chilla galet. Alltså sova sen om jag orkar typ Amelia elr Malin time.

Dagens fundering: Varför drömde jag absolut ingenting inatt?  

Dagens musik: Lifehouse, lugnt


Kommentarer
Postat av: sandra

Hm, de kommer inte tillbaka till Sverige vad jag vet, än så länge, hoppas kan man alltid, men tyvärr ser det inte ut som dom kommer göra det. De har rätt många spelningar i övriga Europa dock (inte skandinavien)kolla här för exakta datum http://thirtysecondstomars.thisisthehive.net/blog/tour/.

jag kommer från en liten håla i Skåne vid namn Perstorp haha du då? :)

2011-09-26 @ 12:09:31
URL: http://hysteriia.blogg.se/
Postat av: Amelia

du pallade jö! :D ap gott med chaiii<3

2011-09-26 @ 18:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0