das helg

hade en skitmysig helg som jag för en gångs skull faktiskt bestämt lite innan och inte bara tog emot som den kom typ. Som för det mesta 8) felle och jag var hos Oskar i fredags. Hade det mys som vanligt. Pratade massor, lyssnade på massa musik. Gick igenom hans mammas lp skivor. Så vi lyssnade på Janis Joplin, Abba, the Doors, Berlin.. och sen massa reggae på skiva dårå. Drack vin och körde jag har aldrig. Inte gott vin för den delen. haha.
Framåt natten gjorde jag massa stuvade makaroner med ost och krydda. Vi älskar't. Satt på balkongen med te.
- På lördagen åkte vi in till stan och fikade på askis. Träffade anton och folks. Kommer aldrig i hela mitt liv tröttna på te och kaffe. Dricker det varje dag. Men har faktiskt tröttnat lite på fruktte, earl grey är det bästa.
Sedan åkte jag till Amelia ute i skogen. Men det var ju då mest för att plugga inför nationella i engelska B >:
Blev tusen koppar te och massa mer musik på altanen. Fotade bara analogt tyvärr så det dröjer innan ni får se några bilder.
Nöj er med denna underbaringen jag satt och skrattade åt innan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0