halsfluss

Hei. Har varit i Huvudstaden med klassen från onsdag morgon till fredag kväll. Det är därför jag inte har bloggat då. Det var la najs där förutom att det tog 6 timmar dit o 6 timmar hem med buss. Sen blev jag sjuk på tosdagen också, feber, ont i halsen, täppt i näsan, ont i huvudet.. Är fortfarande sjuk, var hos doktorn idag och det var tydligen halsfluss. Har haft det innan och då var jag hemma 3 veckor från skolan haha. Men första natten hemma alltså igårkväll var en av de värsta jag har varit med om. Har nog aldrig haft så mycket feber eller haft så mkt skit samtidigt. det var hemskt . kunde inte sova heller. Och knappt resa mig ur sängen. Så är jag glad som fan att mamma finns som kan komma upp med vatten osv.. ja inte mitt i natten då men sen. nä nu ska jag stänga av datorn och sova. vill ingenting orkar ingenting. och ja jag tycker lite synd om mig själv :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0