ointressant skit

 
 
hej herrejävlar vad jag ser sur ut. men det är jag inte hehe, sitter i skolan och har grafisk kommunikation. 
Läste lite gamla inlägg på bloggen och förstod hur aktiv jag var innan, och hur mycket roligare saker ag la ut innan. Men nu fick jag värsta blogglusten o massa inspiration! Efter skolan ska jag läsa en grym bok som jag hittade på pax, tror den hette ett nytt liv på köpet. Funderar på att färga håret mörkrött snart, har ju köpt färg. 
Pappa ska få sin riktiga födelsedagspresent idag, två blandskivor jag har gjort till honom med grym musik. 
Vädret i växjö är som vanligt. Just nu ösregnar det och jag har varken jacka eller paraply med mig. Hur fan ska jag komma hem. Jag inser att det jag skriver är helt ointressant. fuk 

Kommentarer
Postat av: stina

Söt tjej!

2012-08-26 @ 19:52:02
URL: http://stinasamuelssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0