I fell apart, but got back up again.

Idag fyller min pappi år idag! Grattis till dig, världens bästa. Är så ofantligt glad att jag har dig. Du anar inte.
 
Förresten är jag grymt glad. Mina favoritband ska släppa nytt!
Green Day släpper nytt den 26 September, sen har jag bara hört att 30 Seconds to mars jobbar för fyllt med sitt nya album. Inga datum alls än. Men ändå Wiho. Glad chey. 
 
And I fell apart, but got back up again. 
 - 30STM


Out of body and out of mind
Kiss the demons out of my dreams
I get the funny feeling, that’s alright
Jimmy says its better than air,
I’ll tell you what

Drain the pressure from the swelling,
This sensation's overwhelming,
Give me a long kiss goodnight
and everything will be alright
Tell me that I won't feel a thing,
So give me Novacaine
-Green Day
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0