Dr. Martens halka

 Henrik Berggren i Linköping. Så jävla fint. 
Träffade Andreas och Jonatan igen och massa andra BD folk. Stod i kön i minusgrader och drack rödvin.
Såg Henrik, så nära. Konserten var kortare än jag trodde den skulle vara, men fan vad fint det var ändå. Sista låten var såklart No time for us, och jävlar vad jag vill dit igen. Han bjöd även på en ny låt som var fruktansvärt fin- Irriterar mig bara på att jag inte minns den. Gick till burger king och åt. Gick tillbaka och träffade Henrik. Herregud vad man blir töntig när man träffar nån man gillar. Beter sig helt äckligt. Amelia glömde sin väska på stationen, vi satt på sista nattbussen till Amelias bror och nu har tydligen någon hittat den och efterlyser Amelia på facebook. Har hon tur eller har hon tur. Det blev snökaos och vårt tåg nästa dag blev massa försenat men hem kom vi till slut. Hem till Växjö. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0