imorgon dör vi

 
nu är jag sur. Har lånat en av skolans kameror och fotat med ett tag nu. Gillade den starkt, MEN igår när jag hade vart hos farmor och kom hem och skulle föra över bilderna till datorn så kommer det upp ett felmeddelande och helt plötsligt är 2/3 delar av bilderna på minneskortet borta. Då vill man kaosa och slänga datorn i väggen och skrika helvete! Men sånt gör jag inte längre haha. Menmen, några bilder var kvar i alla fall.. och jag får ju hoppas att jag får en ny kamera i julklapp. Hade vart finemang. Längtar förresten inte till studenten. Då är man fri att göra vad fan man vill. Nu är det ju också så att val skapar ångest. suck. Fast på ett sätt ska det bli skönt. Det ska bli skönt att slippa en del människor man nu måste träffa ibland, som sedan bara förhoppningsvis försvinner nånstans långt bort från mig. 

Kommentarer
Postat av: amelia

NOOO! inte från linköping väll? denaa bilden e mööjs saknar henrik spelningen!

2012-12-21 @ 18:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0