skåne och skor

hhey. Just nu sitter jag hos min mormor som bor lite utanför malmö.
Igår var vi hos mina kusiner i lund. Imorrn ska vi in till malmö och hänga lite. Får se vad som händer.
Har inte fotat något speciellt här, egentligen inget imponerande alls. Bara lite saker typ.
Men lägger upp någon bild ändå. (intressesmurfarna hoppar av glädje av mitt intressanta inlägg)

och förresten för några dagar sedan köpte jag ett par sjukt snygga skor. Jävlar vad glad jag var.
Ni förstår det är sådana med "platå" haha. Sådana jag la ut på bloggen för ett tag sedan.
Jag hittade nämligen dessa skor på Grand Samarkand (varuhus i växjö) för några månader sedan. Provade dem men köpte inte dem, vilket jag ångrade sedan. Gick sedan i stan och tittade efter dem massor med gånger men trodde sedan att de hade utgått :( blev sjukt ledsen och tittade massa på internet för att hitta några liknande. Hittade då ett par på shock men som kostade 800 spänn.. och shock finns ju inte i växjö. Så rätt synd, men jag funderade på att köpa dem ändå. Sen när jag var på grand för några dagar sedan går jag in i en skobutik och ser skorna. Jag ser dem!!! Fasen vad glad jag blev. Rusar fram och ser att det till och med är rea, halva priset. Ingen tvekan denna gång, jag köpte dem på direkten och var sjukligt glad resten av dagen. Det kanske finns en gud ändå. eller nae
jag tycker en människa är stark när den kan säga att den har fel ibland.
när den kan säga det här är jag bra på och det här är jag mindre bra på.
att den kan berätta om dennes motgångar i livet och hur den har klarat av det.
det borde nog faktiskt inte finnas någon som åkt på en räkmacka hela livet,
alla har haft det svårt. På ett eller annat sätt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skorna!<3333333333

2012-02-22 @ 18:10:14
URL: http://tp://sirijohannajarring.devote.se
Postat av: nathalie

ååååh, fina skor

2012-03-06 @ 16:55:55
URL: http://likebeatinghearts.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0