bapelsin

Idag så fotade jag Amelia. Försökte så att det skulle bli likt Twiggy men det var rätt svårt. Men det blev rätt fina bilder i alla fall. Tur att vi fick hjälp med sminket och håret av en som går skönhet och hälsa iaf! superbra.
Ska bestämma vilka bilder jag ska använda och göra dem svart/vita sedan lägger jag nog ut någon på bloggen.
btw så gick larmet när vi var inne i studion, klockan var typ 6. Vi stannade där i typ 20 min och det lät hela tiden men ingen kom så sen drog vi. lite småskumt.
-
aja, nu tänker jag gosa ner mig i min säng, skala en apelsin och titta på kronjuvelerna. ha det super.
stör mig bara på att framsidan är fett gay

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kul att du tyckte att framsidan var fett gay :p

2012-01-25 @ 16:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0