outfit

yeah, hittade denna mysiga kofta i klädkammaren igår. Mammas tydligen.
But I borrow it. för den e fett snygg.
bara för att jag aldrig lägger ut outfit bilder.
känns så "bloggstyle" haha.
men jag tycker själv det är svintråkigt att läsa folks bloggar när de typ:
aah, vanliga jeans på mig från Hm 299 kr, med en vit tjocktröja  från bikbok som kostar 199kr
och till det en mysig svart halsduk från gina 89kr . dagens outfit, "väldigt spännande"
nej men, seriöst. Dötråkigt.
så, nej jag är ingen "wannabe bloggare" som bara skriver
om precis allt i mitt liv och var jag köper allt och vad jag äter
och vad jag tycker om alla.
nej jag skriver och lägger upp bilder för att jag tycker det är roligt, lite tidsfördriv typ.
så blir man ju alltid glad om någon annan uppskattar det också.
vet inte riktigt vad jag ville få sagt menmen. hoho,
ibland blir saker och ting inte som dem skulle.
-
meneh, drar till pax. se u guys.

Kommentarer
Postat av: stina

Grymt söt! :D

2012-01-28 @ 14:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0