2012

gissa om jag blivit dålig på att blogga. jo det!
men har ju tyvärr inga bilder på min nya dator men ska försöka ta lite och ladda in.
jag tycker det är jätteroligt att blogga så, så därför borde jag anstränga mig mer hehe.
tyvärr har jag ingen kortläsare. fan fitta. vill ladda in bilder.
menmen nyår igår. Firade bara med nära vänner. Malin,Johannes och Anton.
var jättetrevligt. Satt och spelade massa spel och rökte vattenpipa.
åt massa gottgott. Satt på malins balkong och tittade på fyrverkerier.
eftersom att det var helt dimmigt ute såg vi inte så mycket,
mest stora färgmoln, men det var fett coolt.
och jag måste ha en vinröd mössa. nu.
bild tagen från http://kladdyboii.blogg.se
fett fin mössa D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0