försvinna ett tag

Spagetti med bacon,lök och katrarellstuvning. mina smaklökar gjorde kullerbyttor. 
 
 
Att åka ut i skogen och inte ta med sig någon dator. Att bara ta det superlugnt och fundera på om man ska ta en promenad eller läsa en bok? Ta dagen som den kommer. Att umgås ensam med pappa och laga massa god mat och sedan sitta ute och äta i solen. Att tvätta håret i sjön. Att njuta av allting som är så vackert. Att lägga märke till saker jag inte gör annars. Dricka tusen koppar kaffe. Läsa kalle anka medans man äter frukost. Plocka blåbär och tycka att kantareller är skogens guld. Dricka vin och äta ost och kex. Känna sig stor. Livskvalité. Gå i mataffärer i små hålor och inte bry sig ett skit om hur du ser ut. Du ser att alla andra har foppatofflor och leggings och helt plötsligt känner du dig inte alls ful. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Jätte fin blogg! Vad ska du hitta på idag? :)
-
Kommentera gärna på min blogg annars får jag ju aldrig se svaret! :P

Svar: Tack tack c:
Louise

2012-07-26 @ 02:14:16
URL: http://jaasses.webblogg.se
Postat av: Amelia

nom nom! mat e najs!

2012-07-28 @ 22:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0