minimajs

thiih. sitter och äter minimajs på burk efter en najs kväll vid sjön med vin och mysiga människor. 
Har dessutom upptäckt en sjukt fet pizza på excelle jag såg i deras meny. "Formel 1" tomatsås, ost, kebabkött, kebabsås, banan, ananas, pommes.  Asså shiiet. Hur god verkar inte den? Jag skall definitivt prova den snarast! 
Hur har jag ens kunnat nöja mig med vezuvio, banan och kebabsås. Okej jo den är skitgod...
Förresten så längtar jag till Göteborg! Vi ska se Broder Daniel, gå på krog i Göteborg, shoppa och bara 
ha det så jävla bra. 
random bild från säljeryd
den är tuff 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Allmänt brRutalt megafin bild!

Svar: aw. tack! det värmer. tycker dock att den är lite FÖR suddig eller grumlig. men annars är den rätt speciell c:
Louise

2012-07-19 @ 20:45:04
URL: http://joosefinjoohanssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0