Tillbakakaka

knugen 
skrattattack!
 
sjukt fin bild tagen från tillbakakakas fb 
typ den enda bilden jag sett där vi faktiskt är lite lika!
 
Mitt första år på tillbakakaka, som detta året hölls på Säljeryd, så det var ju nästan som att 
bara komma tillbaka till "Säljerydfestivalen".. 
Men kul var det. Och vi fick med oss Göteborgarna! 
Vi dansade klockan fyra på morgonen i regn och lera. Vi grillade tomater med salami i. Jag "råkade" kasta in en tändare i elden så det sprutade eld och mina leggings nästan brann upp. ja, det var korkat. haha 
därför jag har ett fett hål på ena benet. 
mysig musik, mysigt folk och inte en enda natt i tältet. 
Längtar tills vi åker till Göteborg nu!
Det kommer dock tröja ett jävla tag innan jag lyssnar på shoreline igen....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0