dåligt bloggande.

hehe sry har för fasen inte kunnat blogga på ett tag nu D:
dels har jag faktiskt varit upptagen hoho. Varit med massa vänner och chillat o grejjor. Och dels har jag inte fått tillbaka min dator än </3 men såatteh, det blir kanske inte så överdrivet intressanta inlägg nu men vafan.
-
dagarna blir ljusare och en anig varmare. detta gör mig så glad.
känner på mig att när askelyckans uteservering öppnar igen kommer typ halva mitt studiebidrag gå till fika! hoho
-
just nu - pluggar natur i sängen. Lyssnar på Phil Collins "in the air tonight" och tittar på min snygging som sitter mitt emot.
men. musik. kan. göra. allt.
Anna Ternheim – Shoreline - Radio Version
Kent – Nålens Öga
Phil Collins – In The Air Tonight
lyssnar sönder dessa nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0