hela världen är så underbar om man är korkad, tom och glad

jag har inga känslor just nu. jag vet inte hur jag egentligen känner för något. Eller vaddå något men det käns lite så iallafall. känner mig tom på någotvis. Eller så vågar jag inte släppa ut det som egentligen finns där. Varför gör jag dumma val. Varför tänker jag inte mer på mig själv. Jävlar vad skönt det kan vara att bara skriva av sig lite. Bara för en själv lixom. Känns som man förstår mer om sig själv på något sätt.
Jag vill bara lyssna på musik och dricka té heela långa natten och inte ha någon skola imorrn. 

Spin Doctors – Two Princes <--- åååh vad längesen
Seal – Kiss From A Rose <-- bara så fin.
jag har också insett att jag är dum i huvudet och en människa utan självrespekt.
Jag älskar mina närstående oavsett vad som händer dem. OAVSETT och jag önskar att alla gjorde det.
Älska är ett så starkt ord. Och jag älskar verkligen en människa. men jag är så rädd ibland. så jävla patetiskt är jag. gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0