sirijohannajarring.devote.se

Hejhej, här länkar jag min fina vän siris blogg! Den är superhärlig och personlig. Hon visar vad hon tar på sig, hennes inköp, vad hon önskar sig, tar speciella bilder och skriver om sina tankar och funderingar.
Lätt värt ett besök folks, sirijohannajarring.devote.se
vi har varit vänner så länge jag kan minnas tror jag.
-
Men vi gled väll isär lite när jag flyttade, men nu när vi båda går i skola i växjö ses vi ju lite oftare igen.
haha, ja minnen. Jag minns när siri klädde ut sig till "tjocka tanten" och jag skulle mata henne med
kuddar och kläder och allt möjligt som hon stoppade under en stooor tröja så hon såg as fet ut thihi.
Ja eller när vi alltid spelade prinsess spelet med den äckliga parfymen, alla teckningar och historier
vi har skrivit tillsammans med massa korv och bajshumor! åååh, jag minns så väl din keyboard med de
roliga ljuden, men olika operaröster och massa andra olika röster på varje tangent så mimade vi till
deras röster gud haha. minns det så väl nu.
minns alla gånger vi suttit i din trädågård och druckit jordgubbssaft, minns när
vi alltid plockade sockerärtor, eller byggde på träkojan som var bara några stora pinnar typ 8),
minns dagar vi badade i arasjön, satt på bryggan och åt kakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0