sommarvarmt i mars

har varit varmt dessa dagar, glass på stan i solen. Kaffe på askis.
det är livet.
jag blir dessutom så mycket gladare när det är fint väder ute. tihi
och ja, calippo glassen är sjukt god och den luktar twister.
förresten har min favoritglass från när jag var liten kommit tillbaka också, magnum double caramel.
fast den var godare som jag minns den, men den är fortfarande god!
vill byta header, typ nu. men har ingen man kan ha,.
ska till evelyn imorrn ute i urshult, vi ska göra något med mitt hår.
ingen större förändring dock.
sover där.
nattipuss.
Gotye – Somebody That I Used To Know
Scooter – Nessaja
Toto – Africa
fräna låtar som kan förgylla eran natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0