Happy Ending

Jag råder er att skriva. Skriv vad som helst. Jag har kanske aldrig varit en som har skrivit mycket själv. Men ibland så. Speciellt när ni känner att ni inte vet riktigt vad ni tänker eller mår. Ta fram något att skriva på och bara skriv era känslor och era tankar och hela skiten. Du känner dig så mycket bättre till mods sen. Man slipper gå och grunna på något man inte vet vad man ska göra av. Jag älskar när mina tankar bara rinner ut i fingrarna på tangenterna, eller då över pennan. Jag vet själv ibland inte riktigt vad jag ens skriver. Men det är skönt.
nu ska jag plugga engelskaglosor. kyss
-
Nostalgi - Avril Lavigne – My Happy Ending
felles asfina linne.

bestämmer även att ni som har bloggar kan ju skriva vad ni heter så läser jag gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0