Stockholmsresan

Åkte då till stockholm med min klass. Här kommer äntligen bilder därifrån. Men visst jag kunde fotat mer, men nu var jag ju sjuk en del också. Hann därför inte shoppa lika mycket som de andra :( Men fick i alla fall tag i två skitsnygga tröjor, då jag är fett nöjd ändå kan jag säga.
på onsdagen när vi kom dit firade vi Stina för hon fyllde år. Vi gick ut och åt pizza och såg sen på bio. Satt och skrattade heeeela filmen. Så se gärna "21 jump street". Men jag skulle nog inte orka att bo i Stockholm. Så fruktansvärt mycket folk överallt. Mycket av tiden har vi springit runt och letat efter matställen med hyfsade priser och god mat. Men det var riktigt svårt.
När jag var sjuk var min samhällslärare supersnäll. Han ringde mig när jag låg på rummet och hade feber, och då frågade han om han skulle köpa hem mat åt mig. Han kommer senare med en blöt mcDonaldspåse. Han säger: den är lite blöt men det gör säkert att äta andå. awww det ösregnade lixom.
Jag träffade en fotograf också som jag intervjuade. Har känt henne som liten tydligen men sjukt härlig är hon. Johanna Hanno heter hon. Tar väldigt fina bilder.
älskar mina strumpor!
"svarttaxi"
dyr pizza, utan sås.
regn...
johanna!
donkeeeen
azum macka, med gudomlig apelsinjuice.
inköp
baksida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0