det var en människa, inte ett kön


Igår tittade jag på två filmer, bra båda två. Cockpit och Chernobyl diaries. Så se dem båda! Egentligen ska man börja med skräckfilmen och avsluta komedin men nu blev det inte så. Det var längesedan jag blev rädd för en skräckfilm senast, rädd kanske jag inte blev men hoppade till ibland och tyckte det var så jäkla spännande att se. Kan ju lätt säga att Tjernobyl måste vara ett av de läskigaste ställena att inte kunna komma ifrån mitt i natten. Absolut. Ibland får jag så många tankar och idéer som jag vill skriva ner här, men sen när jag väl bloggar så käns det inte intressant längre. Det är direkt när tankarna slår mig jag borde skriva av mig. Inte en dag senare. För ett tag sen när jag låg och försökte sova kom jag på tusen saker samtidigt jag tänkte på. Saker jag borde göra, idéer om massa saker. Det var svårt att få bort det för jag hade inget emot att tänka så, eller kanske just precis när jag ska sova är det lite dumt. Jag låg och tänkte i flera timmar på allt och ingenting. När klockan var fem fick jag försöka tvinga bort tankarna och tänka på något härligt istället som jag kan drömma om. Konstigt nog ska jag alltid få massor med idéer när jag precis har gått och lagt mig. Ibland måste jag kliva upp ur sängen och skriva ner dem så jag inte glömmer något. haha, antar att det är bara jag som håller på så här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0