Ikväll handlar den här sången om oss för vi har ingen tid kvar

Den här meningen gör mig ledsen. Tänk att veta att detta är sista gången någonsin jag ser mitt favoritband. Tänk att veta att ah, detta är sista gången någonsin de spelar tillsammans live. 
Tittade nyss på Två steg från Håkan och Broder Daniel forever. fintfint. Bra inspiration till mitt projektarbete.
Sprang en bit runt sjön idag med klassen, fick bra tid! Jag som knappt tränar, eller precis börjat på riktigt kanske. Men med musik i öronen var jag helt plötsligt framme. Jag älskar känslan efter man har gjort något sånt. Man känner sig så jäkla duktig och nöjd med sig själv, ja precis då det jobbiga är slut. Det är ju egentligen bara jobbigt 50% av tiden kanske. Men grejen är att sådär jättekul är det ju inte, tråkigt men sant. Även om det känns gött efteråt.
Nä men nu ska jag titta på ung & bortskämd och dricka té. Hejsvej

 
och ah. titta vad jag hittade igår på internet. Jag vill bo i usa ibland
eller åka dit gratis och shoppa eller nått eller London kanske. 
Men usa har ju tamigfanallt. 
(och ja, jag vet att Dr. Martens kommer från England)

Kommentarer
Postat av: nathalie

åhåå, så fina!

2012-10-16 @ 21:54:12
URL: http://likebeatinghearts.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0