Maj och Juni minnen från Hunnamåla

 
Bilder från min 19 års fest i Hunnamåla i Maj
Vi hade otroligt kul. Behöver jag säga mer? 
 
 Malin är ju den sötaste någonsin på dessa bilder. 
 
 Lite andra bilder från Hunnamåla i Juni
 Jag är så väldigt glad att det här har blivit en sån supersommar. Jag har badat och badat och badat. Förra året tror jag att jag badade typ 2 gånger?? 
Jag har seglat optimistjolle två gånger denna sommaren. Jag tycker det är så jäkla fint att göra det, innan Augusti är över och det har blivit allt för kallt ska jag ut o segla igen. Det är jag som sitter i båten på bilden. 
 Jag har ätit så mycket god mat i sommar och grillat massa. Det är precis så det ska vara. 
 
får inte glömma att Felix min också kom och var i Hunnamåla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0