Oslo

Hej. När jag tänker efter, så ah, hur fan hamnade jag här egentligen? haha, jo jag och Robin som jag träffade på bråvalla diskuterade om vi skulle dra till Norge och jobba. Så för lite mer en en vecka sen så bara drog vi. Hade en natt på mig att packa o sen åkte jag. Hann knappt säga hejdå till någon, hade inte tänkt att det nog dröjer innan jag kommer hem. Jag ska försöka komma hem nån helg när jag har fått jobb, och inte jobbar på helgen då såklart. Letar för tillfället jobb som en galning och hoppas på det bästa. Har ingen lust att dra hem nu! Trivs skitbra här. Jag och Robin hittade en snubbe vi kunde bo hos tills vidare när allt hade skitit sig för oss och vi hade sovit en natt i bilen.Så nu bor vi hos Calle i hans etta, som faktiskt är väldigt mysig och inte så trång som man kan tro. 
här ligger Robin o myser 
utsikten från lägenheten!

Kommentarer
Postat av: Amelia

åh fin fin utsikt! hoppas du får ett bra jobb snart!

2013-09-01 @ 10:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0