Supermänniskor

det finns inga superhumans. Inga supermänniskor. Alla kan känna stress, alla kan göra fel, alla kan bli sårade. Ibland känns det som att folk inte alltid tänker på det, jag har inte alltid tänkt på det. Nu tror jag att jag tänker på det mer, efter att jag fick en kommentar när jag stod i kassan som verkligen kändes. Då tänkte jag, varför ens säga något sånt? Han vet inte hur mycket jag har kämpat och hur mycket jag försöker och så kommer han där o trampar mig ordentligt på fötterna, varför kasta ur sig en dum kommentar till en ung tjej man inte vet någonting om? Varför? Ja som mina jobbkollegor sa, vissa människor är inte födda med snällgenen. 
Jag märker hur lite det känns som jag lever, det känns som att jag nästan bara jobbar äter och sover, även om jag inte jobbar mer en vanlig svensson? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0