påsklov

 
Jobbar på att bli blond för tillfället. Här är en bild där jag gick i ettan. Ska man bli så blond igen kanske? Vi får se hur det går. Har förresten världens sötaste mixer hemma, gör man smootie i den blir det bara till sig själv. Godast blir den om man har banan i också. Annars brukar jag ha blåbär+hallon+mjölk+vaniljyoughurt och ibland lite keso. 
En lite smått deprimerande grej som jag gjorde innan var att titta i albumet från mars 2012. Där hittar jag bilder när vi satt på bänken på torget i SOLEN och äter mjukglass. Vafan säger jag då. Ge mig vår och sommar nununu. 
Annars var gårdagen väldigt mysig, bakade chokladmuffins, gjorde massa kaffe och chokladmjölk och gick ut och satte mig med fina vänner vid sjön och bara njöt. Även om det var lite småkallt så vafan, vi tvingar våren att komma nunu. Måste ha picknick så snart solen visar sig igen. Gjorde misstaget att glömma kameran hemma, förbaskade skit. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0