måndag

Hejhej! Idag har jag inte orkat göra någonting. I lördags kom en ny tjej som ska bo här som heter Mimmi och är jätte go och idag kom en tjej som heter Ulrika. Känns rätt kul att vi är fyra stycken 19 åringar plus Calle. Vi har pratat massa och pratat stjärntecken, vilket var väldigt spännande. Allting känns fortfarande ganska flummigt och osäkert men spännande på samma gång. Käkade tills vi höll på att spy igår på Friday's, vilket är en svingod resturang. Det godaste är oreo shake, att vi inte har det i Sverige fattar inte jag. På torsdag har vi varit i Oslo i två veckor, kan man säga. Känns dock som mycket längre, och som jag har känt alla mycket längre. Sprit, ciggaretter och kött är ofantligt dyrt här. Så känns rätt ovärt att gå ut på krogen och att äta mycket kött. Vi får se hur vi underhåller oss, men någon dag ska jag försöka hitta något trevligt ställe och ta mig en drink (som inte har 20års gräns). Förstår inte hur skillnaden kan vara så stor mellan vissa saker i Norge, tycker knappt jag är utomlands lixom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0