happy people never fantasize

Hallå, idag har jag varit duktig och inte sovit för länge. Jag är fan en zombie på morgonen, hatar det. Önskar jag var en sån där pigg o glad människa på morgonen som VILL gå upp. Jag vill men jag gör det inte ändå, jag halvsover alltid när alarmet ringer också, så jag är inte fullt medveten om vad som händer förrän jag är uppe. Jag kom upp tidigt idag tack vare att Ullis drog av mig täcket o sa till mig att gå upp haha... jag bad henne göra det igårkväll. 
Så idag har jag varit och tränat en stund på gymmet, kommit hem och ätit lite nudlar o tonfisk och om en timme ska jag bege mig till jobbet. Idag stänger jag själv, då slutar jag klockan 10 på kvällen, inte så sugen på det kanske men blir på gott humör så fort jag kommer till jobbet faktiskt. 



Två bilder från Oslo, dock är det inte lina mycket snö idag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0